Thursday, August 27, 2009

KDP OUM KOHOT 7: Pening dengan assingment !!!

Alhamdulillah akhirnya saya dapat juga KDP OUM 14 Minggu kohot 7 yang terakhir, maknanya lepas ni memang dah tidak ada program sebegini, walaubagaimanapun disebabkan masuk dah lambat banyak gak yang tertinggal, pening kepala nak catch up, nak buat assingment lagi, so, jalan pendek yang saya nampak ialah upah orang buat, so, terpaksalah keluar duit, ada yang mintak RM100, RM50 dan RM150 pun ada, hanya untuk 12 muka surat aja, ish ish ish kejam sungguh dia orang ni, tapi apa boleh buat! Bayangkan untuk 7 subjek!! bukan saya tak mau buat, tp memang tak sempat, jadi jika ANDA STUDENT KDP OUM boleh ambik assingment dengan saya, dan saya cas antara RM40 hingga RM60 setiap assingment, bukan apa raya dah dekat duit nak pakai so dapat balik separuh modal jadilah: sebarang pertanyaan boleh hubungi saya pada emel berikut , namakuza@gmail.com.
Assingment adalah seperti berikut:
1. OUMH1203 English For written Communication RM60
2. OUMH1103 Learning Skill for Open and Distance Learners RM60
3. OUMH1303 English for Oral Communication RM60
4. HBEF2203 Bimbingan Dan Kaunseling RM40
5. HBEF2103 Psikologi Pendidikan RM40
6. HBEF3203 Pengukuran Dan Penilaian dalam Pendidikan RM40
7. HBEF3103 Prinsip Teknologi Pengajaran RM40

No comments:

Post a Comment